ویدیو پروژکتور اپسون x41

پروژکتور اپسون مدل EB-X41

ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-X41

نگاه اجمالی

ویدئو پروژکتور EPSON EB-X41 یکی از جدیدترین محصولات شرکت EPSON است که مانند سایر ویدئو پروژکتورهای اپسون از تکنولوژی 3LCD استفاده می‌کند.و تصویر بسیار شفاف به شما ارائه می دهد. ویدئو پروژکتور اپسون مدل X41 ازنظر مشخصات تا حدود زیادی به مدل معروف EPSON EB-965 شباهت دارد و از روشنایی بسیار خوب 3600 انسی لومن، کنتراست 15000:1 و رزولوشن XGA بهره می‌برد. پروژکتور EPSON X41 گزینه ای عالی جهت استفاده به عنوان ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس می باشد و بیشترین کاربرد آن جهت ادارت و دانشگاه ها می باشد اما کاربران زیادی هم هستند که ازین دستگاه به عنوان ویدئو پروژکتور خانگی استفاده می کنند.

 لامپ ویدئو پروژکتور

EPSON EB-X41 دارای لامپ UHE با توان 210 وات است که توانایی ایجاد روشنایی 3600 انسی لومنی نور سفید و رنگی را دارد. عمر لامپ اپسون در حالت عادی 6000 ساعت و در حالت اقتصادی 10،000 ساعت هست.

درگاه‌های ورودی و خروجی

EPSON EB-X41 ازنظر درگاه‌های ورودی و خروجی مشابه مدل EPSON X31 هست و صرفاً درگاه‌های ضروری ازجمله HDMI،USB A از طریق این پورت می توان عکس و فایل پاورپوینت را از فلش متصل به پروژکتور روی پرده نمایش مشاهده کنید،USB B،AUDIO IN و VIDEO را دارا هست. از نقاط ضعف این دستگاه نداشتن درگاه‌هایی مانند Lan و خروجی صدا است که از ویدئو پروژکتور در این سطح انتظار می‌رفت از این درگاه‌ها نیز بهره‌مند باشد.ولی می توانید از طریق اتصال دانگل وایرلس اپسون به X41 از مزایای اتصال بی سیم بر روی شبکه WIFI بهره مند شوید.

کاربری ویدئو پروژکتور EPSON EB-X41

ویدئو پروژکتور EPSON EB-X41 با توجه به روشنایی بالا و کیفیت تصویر XGA گزینه‌ای مناسب جهت سالن‌های کنفرانس و کلاس‌های درس بزرگ هست. درصورتی که فضای شما خیلی روشن نیست می توانید از مدل پایین تر یعنی ویدئو پروژکتور EPSON X05 نیز استفاده کنید. پروژکتور اپسون X05 و X41 از نظر کیفیت تصویر در یک سطح قرار دارند اما روشنایی X41 به مقدار 300 انسی لومن بالاتر است.  البته از این ویدئو پروژکتور در منازل نیز به‌عنوان ویدئو پروژکتور خانگی می‌توان استفاده کرد و از کیفیت بالای تصویر بالای آن لذت ببرید، ولی برای ویدئو پروژکتورهای خانگی می توان از کیفیت تصویر FULL HD استفاده کنید.

 نرم افزار Easymap Multi PC Projection

از نرم افزار Easymp Multi PC Projection برای کنترل محتوای مطالب جلسات کنفرانس و همایش استفاده می شود.از طریق این نرم افزار مطالب تا چهار دستگاه از جمله کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه  به طور همزمان بر روی پرده نمایش داده می شود.و یک فرد (Moderator) می تواند محتوای نمایش داده شده را از دستگاه خود کنترل کند.

 

 

برگشت به بالا
فروش ویدیو پروژکتور شرکت دستاورد ابتکارکویر
0
تماس با ما